Bytte og retur


Gjør følgende for å bytte/returnere:



- Gå inn på bring.no/retur og opprett fraktlapp
(returkode 10028320603)

- Skriv ut fraktlappen.

- Returfrakt er gratis ved bytte til tilsvarende produkt (samme pris).

- Vi trekker 99,- fra refunderingen ved retur.



- Dette fulgte med i pakken du fikk fra oss.

- Om du har mistet det, kan du skrive ut nytt skjema her.

- Skriv på hva du ønsker å returnere/bytte til.

- OBS: Legg skjemaet med i pakken.



- Pakk varene forsvarlig inn i egnet emballasje.

- Sørg for at alle merkelapper/tags er på produktet.

- HUSK Å LEGGE MED RETURSKJEMAET!

- Lever inn på nærmeste Postkontor / Post i butikk.





- Produkter kan prøves for å se at størrelse er riktig, men ikke brukes.

- Produkter kan ikke være møkkete, ha sminkeflekker, lukte eller være fulle av dyrehår.

- Merkelapper/tager må henge på produktet og annen original emballasje må være intakt.

- Undertøy kan ikke returneres/byttes.

- Ikke teip/skriv direkte på original emballasje (skoesker, poser osv).

- Produktet må fremstå som nytt.

- Returer som ikke oppfyller disse kravene vil bli sendt tilbake.


- Vi håndterer ditt bytte/retur innen 24 timer etter at vi mottar pakken hos oss.

- 0,- i returfrakt ved bytte til tilsvarende produkt (Gjelder kun dersom vi har varen du ønsker å bytte til på lager)

- 99,- i returfrakt ved retur.

- Bytte- og returskjema må være korrekt utfylt.

Garantien gjelder håndtering på virkedager og kun bytter og returer som har brukt vår retur-/fraktordning.

Bytte

Vi har kun mulighet til å bytte til tilsvarende produkter med samme pris eller lavere. Ønsker du å bytte til noe dyrere må du bestille dette produktet på vanlig måte i nettbutikken. På returskjemaet krysser du da av for at du ønsker pengene refundert.

30 dager åpent kjøp

Hos oss kan du angre hele eller deler av kjøpet i 30 dager. Dette forutsetter at varen er ubrukt og at den returneres i original emballasje, samt at alle merkelapper henger på. Undertøy med brutt forsegling kan ikke returneres. Se vår nettside om Kjøpsinfo og kjøpsvilkår for mer informasjon.


Refundering

Kort: Pengene blir automatisk overført tilbake til kortet.

Faktura: Om den ikke er betalt enda vil fakturaen kanselleres. Dersom den er betalt vil pengene bli refundert. Du vil motta info fra Avarda angående refunderingen etter at den er behandlet hos oss.

Returfrakt

Dersom du ikke ønsker å benytte vår fraktlapp kan du sørge for og betale frakt/frimerker selv og sende returen til Hekta På Tur AS, Borgeskogen 45 D, 3160 Stokke. Ved retur av kajakk må du selv bestille/sørge for frakt tilbake til oss.


Reklamasjon

Ved reklamasjon må du sende med et eget ark hvor du beskriver problemet med varen. Vi vil behandle dette i henhold til vanlige rutiner og i noen tilfeller er vi nødt til å sende varen til våre leverandører for nærmere undersøkelse.

Vi har kun mulighet til å bytte til produkter med samme pris eller lavere. Ønsker du å bytte til noe dyrere, må du bestille dette produktet på vanlig måte i nettbutikken. På returen til oss krysser du da av for å få pengene igjen på bytte- og returskjemaet.